13.-22.7.2001 - Městec Králové

22.07.2001 00:00

       13.-22.7.2001 - LVT  Městec Králové

 O loňském táboře jsem napsala,že neměl chybu, a proto mě ani nepřekvapilo při příjezdu do areálu místního klubového cvičiště, nezvyklé množství aut a postavených stanů. Příjemná atmosféra loňského táborového ročníku pravděpodobně neoslovila jenom mě,ale i jiné loňské táborníky a ti sebou přivezli své známé, aby se podělili o týden perfektně strávené dovolené. Letos se nás tu sešlo opravdu hodně. Zde už byla i moje 8 měsíční fenka Bara. Poprvé spala v kotci. Trochu jsem měla obavy, je to přece dcera Jessie Espadronu a ta kotce v lásce neměla. Ale obavy byly zbytečné. Zabydlela se na svém přivezeném pelíšku a tvářila se jako by tu byla odjakživa . Prostě čubinka k pohledání. Tábor nezklamal očekávání a v tempu cvičebních dnů, závodů,zkoušek,návštěvy hřebčína Kinských a jiných výletů, nám táborový týden utekl jako voda.

Jaká škoda!!

Už se těšíme zase za rok AHOJ!!!

Fotogalerie