15.-29.8.1997 -TMAŇ

29.08.1997 00:00

15.8.-29.8.1997-LVT  Tmaň okr. Beroun.

Tento tábor organizoval klub ze Zdic a byl pojat ve trochu jiném stylu než jsem dosud zažila. Bydleli jsme na ubytovně každý se svým čtyřnohým chlupáčem - tak tohle bylo něco pro moji městskou čubinku :-). Zde se ji velice líbilo. Byla se mnou v místnosti - a dokonce, když jsem se nedívala, i na posteli.

V brzských ranních hodinách jsme vycházeli do nedalekých luk a polí, kde jsem vypracovávali stopy a posléze nastupovali na poslušnost. Když počasí dovolilo a nebylo velké horko, "zfoukli" jsme i obranu (jinak jsme ji odsouvali až na večer). Při začátku tohoto netradičního tábora jsem zapochybovala o jeho hladkém průběhu, avšak hlavní organizátor a výcvikář mě záhy přesvědčil o svých letitých organizačných zkušenostech v kynologii a hned následující den mně i všem členům dokázal,že výcvik a tábor může fungovat, kdekoliv a kdykoliv. Stačí jen pár zapálených nadšenců a dobrá vůle. Po 14 dnech výcviku, krásných výletů do okolí a neméně zážitků jsme se všichni rozloučili se slovy: "bylo to tady fajn, a snad někdy- nashledanou..."

Fotogalerie