COUNTRY VÍKEND V ZADNÍ TŘEBÁNI

24.09.2018 13:48

Hlásná Třebáň je krásná.......Ivan Mládek ve své písničce sice opěvuje Třebáň Hlásnou, ale Zadní Třebáň, která je s ní spojena dřevěnou pěší lávkou přes řeku Berounku jistě stojí také za zmínění! Překrásné jsou břehy Berounky a řeka sama. Krajina z oken vlaku na trase Praha - Beroun je úžasnou podívanou. Proto náš další pejskařský víkendový výlet jsme naplánovali sem. Ubytovali se v kempu Ostrov. Jeho název je trefný, neboť se nachází opravdu na ostrově uprostřed řeky Berounky. Dvojchatky byly rozestavěny do kruhu ve kterém bylo ohniště. Na pohled moc pěkné. Nejlépe pro partu známých lidí, jak jsme se v noci přesvědčili.....  Naše páteční odpoledne bylo takové ubytovací, vybalování a rovnání psích pelíšků, aby se všem co nejpohodlněji odpočívalo. Večer byl teplý, a tak jsme ho prožívali venku u dlouhého dřevěného stolu. Každý nabídl ze svých zásob. Vínko, pivko, sekaná, sýr a dokonce tatarský biftek s topinkami...mňam, mňam, to byla mlaskačka. Měli jsme si co povídat. Škoda jen, že nás nebylo víc, jak bylo v plánu. Původně bylo objednáno 10 chatek a nakonec se 4 vracely. Ale i tak, byla skvělá parta ( Věra, Hedvika, Silva, Honza, Kačka, Gábina, Pavel, Markéta a 9 psů ) Po půlnoci s bezva náladou jsme se chystali do hajan. V tuto dobu a s náladou o něco agresivnější, se však bohužel vraceli i pětatřicátníci z místní hospody, kteří byli zaparkovaní v našich zbylých chatkách v kruhu (ty co jsme vrátili ). Řev ožralů a posléze jejich bitka až praskaly dřevěné stoly, moji náladu z našeho klidného posezení pokazili a dost mě naštvali. Zase jsem se přesvědčila, že vše je jen o lidech......

Druhý den ráno po vydatné snídani jsme se vypravili pěší trasou 3 km ( což nás překvapilo )na hrad Karlštejn. Mysleli jsme, že se nachází dál, a proto jsme byli rádi, neboť s námi mohl jít i Věrky rotvajlerský mrňous Woody. Šlapal statečně, oštipoval stále moji Easy, která na něho nepřestávala pořvávat a cenit skrz košík zuby ....smečka psů byla vzorná. Žádné velké šarvátky se nekonaly, jen občasné bodíčkové akce Easy s některou s fenek . Myslím si, že pro ni je to takové zpestření cesty, aby ukázala, kdo je ve smečce šéf.....že by byla po paničce? Cesta byla velice příjemná. Louky, lesy, pole a pak najednou na horizontu - malebný majestátní hrad Karlštejn.....úžasné!!! Tento hrad je opravdu pýchou tohoto kraje. Sešli jsme až k němu, vydrápali se na hradby, možná snad i nadchli některé turisty pohledem na naší smečku, udělali mnoho snímku s našimi miláčky a posléze se ucabrtaní usadili v restauračce pod hradem. Smažák s hranolky to vyhrál a mi si se sluníčkem v zádech na něm pochutnávali. Utahaní psi sebou plácli na zem a váleli se pod stolama. Do chatek jsme stejnou cestou dorazili v podvečer. Většina nočních problémových chlápků, jak jsme zjistili se zabalila a už odjela domů, což nás velice potěšilo. Snad bude klid, usoudili jsme. Večer byl opravdu klidnější. Zpestřený country posezením v kempové hospůdce, došlo i na tanec.....Věrka málem prošoupala své botky.....byla legrace, večer se fakt vydařil! Pěkná tečka za pejskařským víkendem.

Neděle byla balící a trochu deštivá, ochladilo se. I když bylo naplánováno, že se udělá výlet do křivoklátského kraje, většina raději nabrala směr k domovu, škoda. Věrka domů nepospíchala, a tak jsem je ještě provedla krajem okolí mé chaty. Psi i my jsme si ještě prožili odpolední příjemnou procházku.

Víkend se opět vydařil, pěkné počasí, bezva parta, krásné výlety!!!! Co si víc přát.....snad jen - zase někdy a někde!!!