DAISY OSLAVILA 10. NAROZENINY

18.05.2017 11:44

 

                     Daisy oslavila své 10. výročí narozenin netypicky

                                  výstavou ve třídě " VETERÁNŮ " 

 

 Nemohla jsem odolat, abych tu moji Daisyčku někde neukázala, neboť na svůj věk deseti let vypadá i se chová velice mladistvě!!! Přihlásila jsem ji na Krajskou speciální výstavu, kterou hodnotil německý pan rozhodčí a pořádala ji naše kynologická organizace. Přiznám se, že ve výstavách nejsem zběhlá, ale vitalita mé fenky mě přiměla Daisy nechat ohodnotit. Pan rozhodčí byl na třídu veteránek milý a ohleduplný. Všem nám poděkoval, že jsme naše babči předvedli v tak pěkné kondici....také vyzdvyhoval věk fenek - Daisy byla nejstarší, z nejvíce zkouškami ( byla jsem na ni tolik pyšná ). Protože se výstavám nevěnuji, nezdařilo se mi babču tak předvést, jak by si zasloužila, ale i přes můj nedostatek byla Daisy ohodnocena diplomem a krásným pohárem. Ten hned putoval na čestné místo k ostatním na poličce :-).

 Jsem na Daisyčku velice pyšná a moc si vážím toho, že se jí drží stálé zdraví!!!!!

 

 

 

 

Foto ZDE