Easy 10. narozeniny

04.06.2022 12:14

 

  Easyčka slaví 10. narozeniny!!!

 

   Je až k neuvěření, jak roky letí. Nedávno se v mé chovatelské stanici narodila, a už je jí deset let.....Vybrala jsem si ji podle jejího temperamentu a vtipného kukuče. Stala se z ní krásná rozumná fena, která mi od malička dělá jen samou radost. Ještě před měsícem si vyšvihla trojkovou vyhledávací zkoušku na 95 bodů :-) Je to fenka, která touží být stále v mé přítomnosti, a snaží se na sebe upoutat pozornost, kterou oplácí svou mazlivostí, až je to občas nepříjemné :-) Bohužel mi nedala potomky, což mě v jednu dobu velice trápilo a mrzelo, ale už jsem se s tím smířila. Hlavně, ať je ONA zdravá, jsem si vždy říkala. Kamarádku Fíbí, kterou jsem jí přivezla z jiné CHS přijala a vychovává ji, jako by to byl její potomek. Jejím poznávacím znakem je tmavá hvězdička mezi ušima, kterou tam má od dospělosti. Easy je taková princezna s černou hvězdou na čele :-) Všimli jste si toho? Pokaždé, když se na ni podívám, hlavně na fotkách, její hvězda mi bouchne do očí. Je od přírody prostě 

" POŽEHNANÁ "

  V den svých desátých narozenin odpovídá zdravotně svému věku. V chůzi je už sice pomalejší, pokulhává na přední pacičku, ale jinak je stále vitální, má o vše zájem, vyčmuchá co se dá a snaží se vyrovnat mladé Fíbí. Kam běží mladá tam běží stará, aby jim náhodou něco neuniklo, a naopak. 

  Mým největším přáním je, aby se Easyčky drželo zdraví!!! po ničem jiném pro ni netoužím......

HODNĚ ZDRAVÍ EASY

 

 

foto ZDE