Easy IPO 1

09.05.2015 21:48

 

 

Easy je moje "střeštiprdlo" :-) Je to velice bystrá, šikovná, ale strašně temperamentní fena. Snaží se mi udělat vše co mi na očích vidí, ale svou zbrklostí ji dost často věci nevychází, jak by měly. V mých očích je to neřízená střela....!

 Zkouška IPO 1 se ji však podle mého velice povedla. Stopu jsme vypracovávali na nepříliš hezkém terénu. Louky měly trsy bodláků, zaschlé, tvrdé, trčící traviny a tu a tam po kolena vysokou šťavnatou trávu, která tvořila zelené koberce. Každých dvacet kroků nám vyběhnul zajíc. Jojo, v tomto období najít terény je u nás v Praze dost velký problém. Easy nastoupila na nášlap, jako by nikde jinde stopy nechodila. Šla stejně pěkně jako vždy. Ověřovala si lomy, zde ztráta několika bodů. První předmět označila s křivím zalehnutím, ten druhý přešla. Nebylo divu, krčel se v té půlmetrové trávě a nezacinkal....zde jsme ztratily dost bodů.

 Poslušnost mě potěšila. Vše se nám podařilo. I ty naše proklaté aporty krasopisně přinesla. Pan rozhodčí Tišl měl však pořádně nabroušenou tužku a neušlo mu i nepatrné překusování aportíků. Strhnuté body jsme dostaly ještě na křivém zalehnutí u vysílačky a křivé předsednutí u přivolání z odložení. Škoda jich, ale NEVADÍ... pro mě a přihlížející obecenstvo byla ze dvou zúčastněných " ipákú" ta lepší !!!

 Obrany mohly být trochu razantnější, umí je lépe, ale nic nepopletla, vše udělala a to je pro mě důležité!!!

Jsem na obě holky hrozně pyšná!!! Easy ještě neoslavila třetí narozeniny a už se honosí šesti zkouškami !!!! SUPER - GRATULUJI Easy :-) !!!! a děkuji....   

 

 

Foto ZDE