EASY - IPO 2

22.11.2015 22:10

 

 

  Easy i Daisy na konci pracovní sezóny zabodovaly!!!!! Musím je obě pochválit za luxusní ukončení pejskařské práce!!!!! Jsem na ně opravdu pyšná a děkuji jim za krásnou spolupráci 21.11.2015 při zkouškách, které hodnotil pan rozhodčí Břetislav Ťujík.

 

Easy nastoupila na zkoušku IPO 2 :

Stopa opět pěkně vypracovaná, body strhnuty za nepatrné revírování na prvním úseku a pak obráceně polohou označený předmět. Druhá část stopy vypracovaná bez chybičky


Na poslušnosti chodila Easy moc pěkně. Pro mě krásná chůze i s celým předvedením všech oddílů. Pan rozhodčí byl však jiného názoru a u každého cviku mi odebral alespoň dva bodíky....jednou to bylo křivé sednutí u nohy, podruhé nadhození aportu a větší vzdálenost v předsednutí atd, atd....proto ty IPO zkoušky tak nemám ráda!!! Já jsem s Easy velice spokojená. Udělala všechny cviky, jen né jako aréní kůň...

Obrana se jí však tentokrát moc nevydařila. Nevím co se jí při kousání nezdálo, neboť si při každém zákusu silně povrkávala?! Proto také dost bodů dolů. Možná neměla svůj den, ale přesto jsme se s přehledem bodově do zkoušky dostaly. Nevadí, na mistrovství se nechystáme a pro náš koníček jsou body úplně vyhovující. GRATULUJI EASY :-D !!!!

 

 

Foto  ZDE