EASY - IPO 3

16.11.2016 08:30

 

 

!!!!!   TAK A MÁME JI !!!!!

Na tuto zkoušku jsem chtěla jít už na jaře. Easy si však svou střeštěností zlomila ošklivě drápek, a tak jsme ji odložily až na teď.

Stopu nám paní rozhodčí Jaroslava Mikulecká pochválila se slovy " STOPA VELICE PĚKNÁ " strhnula však body na všech třech předmětech, neboť Easy neležela v rovině. Vybočila, aby na nás viděla, klasika-blbka :-)!

 U poslušnosti a obrany, už tak lichotivá slova nepoužila. Máme neustálé problémy v aportech. U všech veliká bodová ztráta :-( .Překusování a předsednutí ve větší vzdálenosti. Další menší ztráta bodíků při přivolání z odložení ve stoje. Asi jsem trémou ze sebe vyloudila špatný tón a moje cíťa se mi nehnula z místa, až napodruhé přivolání přilítla - to je celá ONA :-D :-D :-D ! Vymyslí co by od ní nikdo nečekal.....

 Obrany dopadly vcelku dobře. Nebyly sice tak razantní, nevím zda to mám přisuzovat ke hnuté páteři, kterou jsme léčily před nedávnem, ale to jsem od ní očekávala. Co jsem však od ní neočekávala, že mi při zadním doprovodu nadrženě předběhne a půjde místo u nohy mezi figurantem a mnou. Opět zbytečná ztráta bodů na všem co se dalo.

 Ano, ano, IPO zkoušky jsou už takové: PŘESNOST, PŘESNOST a přesnost.... a to od svých holek zas tolik nevyžaduji.

 Jsem na Easyčku velice pyšná!!!! Se žádnou z mých fenek jsem se v tak brzském věku nedostala na zkoušku nejvyššího stupně!!! Jsi pašulda Easy - jen tak dál!!!

Veliké poděkování mým " osobním " figurantům Romanovi a především Jardovi Součkovi, bez kterých bych tříoddílovou zkoušku nikdy nesplnila !!! KLUCI DÍKY!!!!

 

 

 

 

Foto ZDE