EASY - StPr 1

22.07.2021 09:26

 

 

   VYHLEDÁVACÍ ZKOUŠKA  - StPr 1 

 

Easy ( 9 let ) se opět ukázala na zkoušce a přesvědčila mě i ostatní, že ještě nepatří k seniorkám na odpočinku :-) Nepředpokládala jsem, že bychom ještě v jejím věku chtěly pracovat. Zkouška StPr jí však sedla! Tuto zkoušku jsem s ní trénovala cca týden na táboře a ona ji okamžitě pochopila :-). Určitě se u ní probudil přirozený talent na stopy. Označení předmětů už pro ni bylo jen třešničkou na dortu :-).....

 Na této zkoušce nám pan rozhodčí vyznačil čtyřmi tyčkami obdélník 20 krát 30 ve vyšším porostu trávy, nechal ho přejít dvěma lidma, a pak sám položil dva mnou mu odevzdané předměty. Po pomyslné ose dal jeden doleva a po několika krocích druhý doprava. Na vypracování zkoušky jsme šly hned. Vyslala jsem Easy posunkem ruky a povelem "hledej" a ona vystřelila jako motorová myš. Začala rejdit nosem ve vysoké trávě a během několika vteřin krasopisně zalehla první předmět! Druhé vyslání a označení předmětu bylo úplně stejné a já byla na Easyčku strašně pyšná!!! Celá zkouška nám trvala odhadem 2 minuty, pan rozhodčí ( Jíří Kočí ) nás obě pochválil a ohodnotil 97 body :-). Byla to nejenom pro mé oko, ale určitě i pro pana rozhodčího s přihlížejícími, úžasná práce fenky Easy..... 

GRATULUJI  EASYČKO - JSI STÁLE, I VE SVÉM VĚKU PAŠULDA!!!!  

 

 foto ZDE