EASY - StPr 3

30.04.2022 20:56

 

 

EASY - StPr 3 

známka " VELMI DOBRÁ"   95 bodů

 
 
 
 
 
 

Easyčka splnila mé očekávání a 30.4. 2022 v den čarodejnic si splnila svou poslední zkoušku StPr 3 a to na 95 bodů známka VELMI DOBRÁ!!! Její vyhledávací práce byla opět exelentní, předpokládala jsem, že zkoušku udělá, ale člověk nikdy neví...Strašně jsem si přála, aby ji tato poslední zkouška vyšla stejně, jako jí vycházela v trénincích. Už neni nejmladší, nožky už také tolik neslouží a lehání na povel ji taktéž zdravotně moc nevyhovuje. Ale povedlo se :-) Obdélník 30x50 m / 5 předmětů velikostně poloviny pro zkoušky stop v IGP řádu (5x3x1cm) kladené osobně panem rozhodčím a přešlapán nejméně třemi osobami. Na vyhlédání jsme šly asi po 5 minutách. Easy se moc těšila, mrskala ocáskem a občas si hejkla. Stopy i vyhledávačky ji opravdu baví. Na výchozím místě jsem ji odpoutala a vyslala do levé části obdelníku. Easy okamžitě ve směru mé ruky vyběhla a začala rejdit ve vyšší trávě nosem, jak je zvyklá. Během chvilky označila první předmět mezi packama zalehnutím. Následovalo další vyslání. Zde jsem si předmětu (dřevo) všimla, neboť byl posazen na vrcholu krtince hned vedle díry od myšáka :-) pan rozhodčí byl vtipálek a chtěl se jistě přesvědčit zda je Easy opravdu připravena na trojkovou zkoušku. Easy ho zaregistrovala stejně jako já. Přišla k němu, čuchla, ale neoznačila. Bylo to vtipný. Nic jsem jí neříkala, jen jsem ji tiše sledovala a se mnou i pan rozhodčí, jak tuto situaci vyřeší. Vyřešila! Postupně označila všechny ostatní předměty a vrátila se k němu jako poslednímu. Krasopisně krtinec objala tlapkama a zalehla. SUPÉR Easy myslela jsem si v duchu a chtělo se mi ji obejmout radostí! Nevím zda pan rozhodčí byl takový fištul a narafičil to pro Easy schválně a nebo ji chtěl pomoc, aby byl předmět ve vysoké trávě vidět? To se už asi nedozvím, neodvážila jsem se ho zeptat. Každopádně moje Easy je pašák a jsem na ni hrozně hrdá....Určitě tuto zkoušku budu dávat k dobru při pejskařských sezení. Je mi hodně líto, že tak výborná a kvalitní pracovní fenka je už v seniorském věku. Psí život je tak krátký. Přeji si už jen, ať je Easy co nejdéle vitální, ať jí zdravíčko neopouští, a ať se spolu můžeme ještě dlouho těšit a mazlit!

Easyčko gratuluji k 17. zkoušce!