EASY - ZPS 1

25.04.2017 21:44

 

 

 Stopařská zkouška ZPS 1 - nejméně dvě hodiny stará, 3 krát lomená v pravém úhlu a jednou v ostrém, nejméně 500 kroků dlouhá......

Tato zkouška se Easyčce abnormálně vydařila!!! Pravděpodobně asi proto, že se stopy šlapaly na osení, což mé Easy vyhovuje ( trénujeme na něm ). Na terénech, kde se zkoušky konaly, foukal ukrutně silný vítr, že i sám pan rozhodčí neopomenul prohodit: "děvčata vypracování stop vám v tomto větru opravdu nezávidím" !

 Na nášlap jsem nastupovala s obavami. První i druhý úsek stopy čuchala Easy krasopisně. Příčinou silného nárazového větru, však nešla stopou, ale dobrých půl metru vedle ní, a to zapříčinilo to, že mi předmět označila křivým zalehnutím. Kdo má zkušenosti se stopama, jistě uzná, že při silném větru, psovi stopa takzvaně utíká po směru proudění větru. Zde stržené body. Na druhém lomu mi asi o dva metry přešla, ale vzápětí zjistila chybu a hned ji začala napravovat......trošku začala zmatkovat a já se už viděla, že jsme se ztratily ( též ztráta bodů ). Vítr fučel o sto šest! Easy se však chytila a další pravoúhlý lom si s přehledem ohlídala. K ostrému lomu si to mašírovala a i ho vypracovala se 100% jistotou. Předmět tentokrát zalehla jako svinga :-) ! Ach, jak se mi ulevilo ! Pan rozhodčí Jiří Pružina nám výkon pochválil a obodoval 94 body!!!!

 Na poslušnost jsem nastupovala s jistotou, však pokorně. Předpokládala jsem, že by nám jedničková poslušnost neměla dělat problémy, ale člověk nikdy neví....Stržené body jsme s Easy vyfasovaly na přivolání - respektivě na povelu VOLNO! Když se venčíme a dám povel VOLNO, Easy od nohy vystřelí jako tryskáč, ale při zkouškách se z ní stává závislák a slovo volno, jako by vůbec neznala :-) Další stržené body jsme dostaly za křívé předsedávání. Tak ty jsem očekávala. Easy má potřebu na mě dobře vidět. Zlozvyk, který zaznamenávám u všech mých fen. Celkový součet za poslušnost bylo 91 bodů. Známka " VELMI DOBRÁ "

 Prožila jsem s Easy krásnou zkouškovou neděli, spolu s příjemnou pejskařskou partou. Mám opravdovou radost, že mi Easy hezky pracuje a můžu se zúčastňovat těchto akcí. EASYČKO DĚKUJI A GRATULUJI K JEDENÁCTÉ ZKOUŠCE !!!

 

 

Foto ZDE