Feebe - BH-VT

22.07.2021 10:34

 

 

  FÍBÍ MÁ PRVNÍ ZKOUŠKU  BH-VT

Fíbí (18 měsíců), moje malé střeštiprdlo dostalo šanci se ukázat na zkoušce a světe div se, ona se jí opravdu povedla :-)... Trénovaly jsme už sice doma i na cvičáku, ale stále jsem nenabyla přesvědčení, že bychom zkoušku daly. Tábor, na kterém jsme momentálně byly zkoušky organizoval, a tak jsme je také zkusily.

  Fíbí jsem si šla vyzvednout do odkládaček a probouzela ji z hlubokého spánku :-). Po seskočení, protažení nejprve zadních a poté předních pacek následovalo dlouhé hluboké zívnutí a bezelstné loupnutí po mně okem, co že to po ní chci a proč ji vlastně budím ??? v takovém stavu jsme měly nastoupit na zkoušku...musela jsem ji trochu probrat, a tak jsme se spolu proběhly mezi kotci. To ji očividně pomohlo. Psi na nás skrz mříže řvali jako pominutí....Fíbí se probrala a zkouška mohla začít! 

  Chůze u nohy s vodítkem i bez mohla být trochu svižnější, což nám pan rozhodčí (Jiří Kočí ) při hodnocení oprávněně vytknul, ale to netušil, že vlastně Fíbí celou chůzi dospávala :-) a tím pádem strhnuté bodíky. Přivolání z lehu, až na druhý povel :-( - to nevím co vymyslela, že by se chystala znovu zachrupnout??? taktéž strhnutí bodíků. Jinak všechny cviky už byly v naprostém pořádku i se speciálkou, a tím pádem bez jiné ztráty bodů! Celkový počet 53 bodů.....Fíbí je prostě šikulka a touto zkouškou si otevřela cestu do IGP řádu.

Fíbíčku - GRATULUJI - a držím palce do budoucna, snad nám to spolu půjde stejně dobře, jako nám to jde s Easyčkou a ostatními holkami BUBNY!!!!

 
 

foto ZDE