Feebe - FPr 3

14.05.2023 18:35

 

 

Fíbí dnes splnila zkoušku FPr 3 na 83 bodů :-) 

 

Fíbí má první vlaštovku trojkových zkoušek! 

Stopa byla na poli s osením. Šlapala mi ji Věrka. Hodinu stará stopa Fíbince  nedělala problémy, ale několik chybiček jsme na ní přeci jen udělaly. Pan rozhodčí Dejmek byl fajn, nestresoval, vše klidně vysvětlil, a tím vytvořil suprovou atmosféru celých zkoušek. Naše stopa mohla být trochu lepší, ale i přesto jsem spokojená. Protože už se jedná o trojkovou stopu, pan rozhodčí nabrousil tužku, viděl i to, co vidět nebylo. Nic nedal zadarmo :-D Fíbí stopou svištěla bez problémů. Body jí byly strhnuty u lomů a předmětů. Právem ztrhnuté byly i za to, že nečekala, až se při zvednutí předmětu narovnám a sama vyrazila na další úsek, aniž by čekala na povel. To mně udělala dvakrát. Při nácviku bych ji pokárala a opravila, ale tady na zkoušce jsem ani nepípla. Další bodovou ztrátu jsme ukořistily na předmětech. Fíbí si na dřevo položila packu, škoda kdyby ji dala z něho dolu rázem by se ocitl mezi tlapkama a měli bychom za plný počet, ach jo, ta přesnost! Dvakrát si se ztrátou bodíků ověřovala lomy. Něco jí tam nebylo jasný a tak si vyhodnotila "dvakrát měř-jednou řež :-) Se zkouškou jsem spokojená. Fíbí je šikovná holka a jsem ráda, že se zadařilo. Hlavně moc děkuji mé "šlapce" Věrce a panu rozhodčímu. Za 14 dní máme výjezd se psy, tam to oslavíme :-D jupíííííí

 
 
 

Foto ZDE