Feebe - IFH-V

29.10.2023 18:16

 

 

Fíbí ukončila pracovní sezónu stopařskou zkouškou IFH-V :-)

pan rozhodčí Karel Nedvěd ji velice chválil za krásnou samostatnou práci a ohodnotil známkou "VELMI DOBRÁ" (95 bodů) 

Fíbí předvedla, excelentní vypracování. V blátivém terénu, kde za velmi silného větru, který stopu odnášel, vklidu a s rozvahou pracovala. Stala se jí cestou i kuriozita - když do nosní dírky nasála klacík, kterého se po několika vteřinách klepání hlavy bravůrně zbavila a vůbec jí to nerozhodilo v dalším stopařském čmuchání. V jednu chvili jsem myslela, že budu muset zasáhnout a pomoc ji klacík vytáhnout, (chovala se stejně, jako když se v tlamě zašprajcne kost). Nemusela jsem, poradila si! Toto se mi ještě nikdy nepřihodilo a kdybych neviděla, nevěřila bych :-) Vypracování ostrého lomu se panu rozhodčímu velice líbilo. Po ukončení stopy jsme se spolu na sebe podívali a přátelsky si oddychli, pan rozhodčí se slovy " já jsem jí tak fandil a bál se, aby stopu dokončila"......a já byla šťastná, jakou mám šikovnou a pracovitou fenku! děkuji Fíbíčku!!! děkuji pane rozhodčí!

 
 
 
 
 
 
 
 

Foto  ZDE