Feebe - IGP 1

31.10.2022 18:59

 

 

  Je tu podzim, a s ním začalo na kynologických cvičištích zkouškové období. 

  I my s Fíbí nastoupily v sobotu 29.10. abychom si nechaly zhodnotit panem či paní rozhodčí to, co jsme se za půl roku naučily. Tentokrát jsme se přihlásily na zkoušku IGP 1. Zkoušky tohoto řádu jsou hlavně o přesnosti, což my s Fí namáme rády :-)....Fíbí se navíc léčila 10 dnů nazpět z kašle, a tak jsme toho spolu moc nenatrénovaly. Neočekávala jsem proto nějaké super výkony. Ale i přesto nám z mého pohledu, trojsložková zkouška vyšla a splnily jsme ji na hezké body. 

   V sychravém, mlhavém dnu, na polích okolo Horoměřic, jsme v ranních hodinách drkotajíce zuby, připravovaly nášlapy, a pod vedením a dohledem hl. výcvikáře Vládi Nedvěda rozvinovaly stopovací šňůry. Z pěti stop jedna neudělala. Nás pan rozhodčí Čákora ohodnotil 90ti body, tím jsme si prozatím s Fí vyšlapaly známku " velmi dobrou " a získaly nejvíce bodů ze všech stopařů. Ztráta našich bodíků zpočívala hlavně v nestálosti rytmu chůze a občasnému se ohlížení feny směrem na nás. Všechny tři předměty se zalehnutím nám byly ohodnoceny za plný počet a to 21 bodů. Na poli byla veliká mlha a rosa. Tím pádem procházeli všichni psi narýsovanou stopou a bylo tak zřetelně vidět, když si čuchli byť jen o pár centimetrů vedle. No, za mě lepší, když stopa není vidět.

   Poslušnost u Fíbí dopadla vcelku dobře. Chybičky v přesnosti: chůze, předsednuti, přisednutí, rychlejší přinesení aportu, no prostě, vždy se něco najde....celková poslušnost 84 bodů. 

   Obrana se mi u ní též líbila.Žádné hrubé chyby, jen zase ta přesnost. Takže vykousáno 85 bodíků. 

Se zkouškou a hlavně s Fíbí jsem byla velice spokojená. Na to, že ze zdravotních důvodů jsme málem nenastoupily, tak jsme spolu prožily parádní den a super si ho užily. Fíbíčku, jsi moje šikovná, i když někdy paličatá holka a hezky se mi s tebou pracuje. Gratuluji ti k sedmé zkoušce!  

 
 
 
 
  
 

 Foto ZDE