Feebe - IGP-V

30.04.2022 20:54

     

Feebe IGP-V

 

stopa 89 / poslušnost 92 / obrana 86 bodů

 

Fíbí má splněnou zkoušku IGP-V. Nastupovali jsme na stopy v Horoměřicích, kde osení bylo dost vysoké, houževnaté, nacucané rosou a navíc, jak jsem se později dozvěděli, den před, postříkané chemií. Podle toho to taky celkově dopadlo. Jedna stopa nesplněna, druhá s odřenýma ušima 71 bodů a my s problémama. Fí si už na nášlapu nebyla jistá zda je na správném místě a při očichávání rejdila čumákem sem a tam, nevěděla zda vyjít. Nakonec si několikrát odfrkla a vyrazila. Už tady jsem věděla, že není se stopou něco v pořádku.Fíbí je fenka, kterou stopy baví a z 90% mi každou vypracuje podle mých představ. Osení, jak už jsem se zmínila bylo vysoké, a tak stopa v něm byla velice dobře vidět. To je možná dobré při nácviku, ale při zkouškách je to jenom na škodu. Fíbí šla z vyšším nosem a občas nepatrně vybočila, což stálo bodíky, ale jinak stopou proběhla, jak je zvyklá. Předměty i lom splnila na výbornou. Celkově po sečtení 89 budů. Nevadí, hlavně že pan rozhodčí Dejmek byl spravedlivý a korektní. Na poslušnost jsem nastupovala trochu s trémou. Vím, že Fíbí umí chodit u nohy hezky, ale občas nemá náladu a ráda předvádí spráskaného psa. Poslušnost na place, nemá vůbec, ale vůbec ráda :-) jinak je to abnormálně poslušná fenka. Pracuje jen proto, že musí. Na zkouškách mě však potěšila a šlapala jako panenka. Trochu jí nevyšel bodově aport, který umí. Asi se musela odměnit za pěknou chůzi, a tak nečekala na povel a po mém odhození sama vyběhla, čínku popadla, předsedla a po třech vteřinách se sama vřadila k noze. Ani jsem raději nepípla, abych ji svou nervózní intonací nerozhodila. Zde bohužel strhnuté bodíky. Ještě body strhnuté za daleké předsednutí. ŠKODA! Jinak poslušnost velice pěkná 92 bodů. Obrany dopadly dobře. Fí se na ně jako vždy moc těšila. Při zákusech si trochu povrkávala, to dělá, když je nabitá a naspídovaná, bohužel strhnuté body. Při označení figuranta mohla prý intenzivněji vyštěkávat, zde též body dolů. Celkově vykousáno 86 bodů. Jojo, je to prostě IGP zkouška - přesnost nadevše! S Fíbí jsem naprosto spokojená. Je to taková sportovní fenka s kterou se mi hezky pracuje.

 Fíbinko, moc ti gratuluji ke splnění páté zkoušky! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

foto ZDE