FEEBE SLAVÍ 1.ROK

07.01.2021 21:42

 

 

  FEEBE KONDI NOVA (8.1.2020)

( Jasko Schreidon X Wanesa Kondi Nova )

SLAVÍME 1.ROK FEEBE NAROZENÍ

 

  Tuto fenku jsem si přivezla z jiné CHS, neboť mi moje Easy štěňátka nedala. Všechny moje předešlé  feny jsem si brala z mých odchovů. Znala jsem je! Znala jsem jejich povahy, zdravotní stav, i jak na ně při výcviku. A proto pro mě bylo těžké rozhodnutí, od kud si štěně vyberu! Pomohlo mi to, že otce Fíbí, Jaska, jsem znala osobně a byl mým krycím pejskem i u Easy. Je to překrásný , kontaktní, líbivý a především pracovně i výstavně vynikající pejsek! Po něm jsem tolik toužila mít štěňátko! Několik předešlých výběrů mi z různých důvodů nevyšlo. Osud tomu však asi chtěl, aby u mě zakotvilo toto štěně, od písmene "F" stejně,  jako jsem já měla připraveno pro můj plánovaný vrh. Jméno Feebe ( Fíbí ) jsem měla již dlouho vybrané :-)......

  Celých 10 měsíců co Fíbí mám se nestalo, že bych jen zapochybovala o tom, že jsem si špatně vybrala!    Fíbí je přímo stvořená pro MĚ !!!

Roste z ní krásná psí slečna, přesně taková, jakou jsem si přála! Je velmi poslušná, pracuje se mi s ní moc dobře. Ráda kouše i stopuje! ( Hlavně zvěř :-) bravůrně loví myši :-) takový kočko-pes! ) Je velice hravá, mazlivá a žárlivá! Všude musí být první, vše ji velice zajímá. Ráda se kamarádí se psy jakékoliv velikosti a plemene. Je nekonfliktní, miluje děti i lidi. Kočky a zajíce nemusí, vždy je prožene. S našim nebožtíkem Ferdou se chtěla móóóc kamarádit, ale nedávala to. Kdykoliv jsem se je snažila spolu sblížit (každý den), byl to masakr! Fíbí je fenka, která má ještě vrozené a dobře zakódované lovecké pudy, a přes to "vlak nejede" :-)

  Až čas samozřejmě ukáže, co se z Fíbí vyklube. Ale už teď vím, že jsem určitě ve výběru ze šesti fenek - "NEPŘEBRALA"

Fíbí, přeji si, ať se ti v naší rodině líbí, a ať se svou vrčící kámoškou Easy vycházíš stále stejně v pohodě, jako do posud. Hlavně ti Fíbí přeji stálé zdraví a psí elán! No a samosebou, ať nám to spolu dobře štěká!!!!

  VŠE NEJLEPŠÍ K 1.NAROZENINÁM !!!!!!

 
 
 
 
 
 
 

foto ZDE