Feebe - ZVV 1

02.04.2022 22:37

 

 

 Zkouška ZVV 1 - SPLNĚNA :-)

 

 Na tuto zkoušku jsem se s Fíbí přihlásila do - ZKO Kralupy nad Vltavou, a to z jediného důvodu, neboť nám dlouhodobě omarodil náš svazový figurant! Tím pádem hrozí, že plánované zkoušky 30. dubna se konat na našem cvičáku nebudou!  

  Vidina zbytečné, několika měsíční přípravy tréninku na zkoušky a nespočet strávených hodin v terénu, mě donutila se bleskově rozhodnout, risknout to, a přihlásit se jinam. I za cenu, že bude chybět měsíc trénování! 

"Ale co, zkusíme to, viď Fíbí" prohodila jsem směrem k parťačce, tvářila se, že je jí to absolutně jedno. Teď vím, že jsme udělaly dobře :-)

  Zkoušku do chovnosti - ZVV 1 jsme úspěšně splnily!!!!!

  Poslušnost i obrany mohly být o nějaký bodíček lepší. Myslím, že u Fíbí hrála roli změna cizího prostředí, tak i figuranta. Ale nemůžu mít přeci dokonalou supermanku 

stačí, že na stopě získala plný počet - 100 bodů !!!!!!!!!!!  

  Jsem na ni hrozně pyšná !!!!!! Podruhé ve své pejskařské kariéře jsem získala s fenkou 100 bodů na stopě.

  Jsem šťastná a velice spokojená s výkonem Fíbí.........

:-)  JE TO MOJE ŠIKULKA  :-)

 
 
 
 

  foto  ZDE