Ferdík oslavil 6. narozeniny!

12.04.2016 09:50

 

 

 Tak nám další rok s Ferdou utekl jako voda. Zajoch řádí jak " černá ruka" ! Jeho sebevědomí je stále pevnější. Je rád ve společnosti rodiny, hlavně psů. Vyskočí si na kanape a odtud pozoruje ve slepičí poloze cvrkot rodiny....nejraději si sedá na chatě do křesla holandského typu, kde barevně splyne, a od tud se společně díváme na TV. Jeho chování je neměnné. Hladit se nedá, mazlit už vůbec ne. Jsem potěšena, když mi z ruky bere pamlsky.

 Před několika dny jsem mu mohla pořídit stejně malého zajíčka jako byl on, když jsem si ho přinesla. Tento měl však šanci na přežití, a tak jsem ho jen přenesla ze cvičáku za plot do vyšší trávy. Krčil se u makety. Doufejme, že si ho zaječice našla.

  Ferdo, také bych ti ráda dopřála vysokou trávu, lesy pole a meze, ale bohužel už to nejde! Myslím, že bys v přírodě jisto jistě zahynul....a tak mi nic jiného nezbývá, než ti alespoň opět popřát - ať se ti u nás daří a společně to dotáhneme do dalších tvých narozenin....HODNĚ ZDRAVÍ FERDÍKU!!!!!