FERDÍKOVI JE UŽ 8 LET!!!

19.04.2018 08:41

 

  Konečně nějaké příjemné oznámení! Od začátku roku mě pronásledují stále smutné zprávy, a proto mám velikou radost, že jsem mohla Ferdíkovi v minulém týdnu popřát hodně zdravíčka a doufám i spokojenosti v našem společném bytí....

 Ferdík se mi jeví stále stejný :-), veselý hopsavý rošťák!!! K narozeninám dostal kedlubnovou nať a suchý rohlík, na kterém si obzvlášť pošmáknul :-). Zjistila jsem, že vyhledává výrobky z jakékoliv mouky, a mouku, jako takovou má rád nasypanou v misce. Prokousal mi na poličce sáček a ujídal od tud! Také mi chodí do truhlíků na zeminu, je to prostě šikula, pudy přírody mu zůstaly a tak si pravděpodobně nachází co mu v "zajetí" chybí :-( Stále rád přihopsá do kuchyně nebo do pokoje, kde si s námi v posedu slepice odpočívá. Dělá to dojem, jako by společně s námi sledoval TV. Myslím však, že po těch letech zjistil, že po překonání mnoha schodů do patra na něho čeká vždy nějaká mlska v podobě ovoce či zeleniny!

 Přeji Ferdovi, ať tu s námi ještě ve zdraví nějaký ten pátek prožije, přála bych mu samo sebou svobodnější život. Nemůžu se proto dočkat dovolené až ho vyvezu, i když jen v kleci, do přírody na sluníčko......

 !!!!!!!!!.............FERDO HODNĚ ZDRAVÍ...........!!!!!!!

 

Foto ZDE