LVT - Doksy 2023

24.08.2023 19:28

 

Letošní výcvikový tábor v Doksech byl trochu na jiné bázi. S Věrou jsme se ubytovaly v chatkách v nedalekém kempu TERMIT, ve kterém jsme se skoro vůbec nezdržovaly. Ale rozhodně to již víckrát neuděláme! Chatky jsou na sebe namačkané a soukromí není žádné. Ubytovat se zde, místo ve stanu, mě namotivoval jarní zdravotní stav Easy. Však ona, jako zázrakem, do léta pookřála a v době prázdnin fungovala zdravotně velice dobře. Je to moje bojovnice a udělala mi ohromnou radost. I proto byl tento tábor vyjímečný! Parta od Jury a Marcelky se letos drobátko pozměnila. Nedorazili pejskaři z loňska, kteří mi tu moc chyběli. Ale musím po pravdě konstatovat, že tento tábor mi přišel jeden z nejlepších. Panoval zde naprostý klid a pohoda. Trénovali jsme málo, neboť vedro a dusno nám moc práci neusnadňovalo. Jako každoročně se zde konaly zkoušky. Tentokrát Českomoravské ČMKJ. Rozhodla jsem se, že si s Fíbí uděláme vstupní zkoušku, a to ZOPku. Pan rozhodčí Plšek nás s Fí ohodnotil 98 body známka "VÝBORNÁ". Z mého pohledu je tato zkouška pro mé holky velice jednoduchá, ale samosebou je to zkouška. Ty dva bodíky byly strhnuté za samovolné zastavení Fíbí při chůzi bez vodítka. Trénuji s ní "IGP" a ona si to určitě spojila. Ani mi to u ní nepřekvapilo :-) Každopádně mě její úspěch velice potěšil a tím tábor dostal punc mistrů. Mimochodem, pan rozhodčí Plšek je velice příjemný, nestresující člověk na svém místě. Škoda, že takových rozhodčí hlavně v "IGP" není víc. Hned by se v pejskařině lépe pracovalo. Velice mu děkuji. Děkuji i všem zúčastněným tábora za suprově prožité letní dny s milými pejskaři. Juro a Marcelko vám děkuji především a snad s námi počítáte i na příště! ale to už ve stanech :-)

 
 
 
 
 
 

foto ZDE